2007/06/09

ONDORIOAK

"...ikusi eta bixi ez dabenak ezin leike sinistu zelako aldaketi egon dan", honela diosku Julianek bere elkarrizketa bukatzerakoan. Guztiz berba adierazgarri eta borobilak. Guk, ikusi eta bizi gaur egungoa soilik bizi dugu, baina ikerketa egiterakoan konturatu naiz zer nolako diferentzia dagoen, zer nolako aldaketa... onerako eta txarrerako. Niri neuri apur bat malenkonia ere sartzen zait, sarritan lehen bizi zuten inozentzia eta bizitasuna faltan botatzen ditut. Adibidez, umeak beti ere ume izanik, lehen zuhaitzetik zuhaitzera saltoka ibiltzea urtxintxak lez. Gaur egun umeak babestuegi daude eta zuhaitzera heldu orduko: kontuz hor! oihukatzen zaie, arnasa hartu orduko zuhaitz ondoan. Maleziarik gabeko bihurrikeriak, imaginazioak lagundutako jolasak... Gaur, malizia gehiegi dago, biolentzia ere gehiegi, mundu teknologiko honetan nabariegia da, indibidualismo hutsean bizi garela. Bizi garen mundu kontsumista hau umeengan isladatuegi dago.

Eta besterik ez, hemen bukatzen dut nire bloga. Irakurleentzat interesa izatea espero dut. Eta nire aldetik esan niretzat erronka handia izan dela guzti hau egitea, ulertzea, ikastea, Web 2.0 mundu honetan murgiltzen hastea, alegia. Lehenego aldia izan da honen berri izan dudana, ahal izan dudan einean eskatutakoa betetzen ahalegindu naiz. Ah! eta gelako ikaskideek eginiko blog interesgarriak ezagutzeko aukerarik ez galdu.

Ondo izan zaiteztela!

No hay comentarios: